13 May 2016

Perbedaan antara Estimated earnings dan Finalized earnings

English
If you are an Adsense publisher will certainly know what is the difference between Estimated earnings and earnings finalized, therefore I will discuss the subject.

Estimated Estimated income or earnings are close estimates of your recent account activity today, yesterday, this month so far, and last month.

Finalized earnings or earnings are finalized this section displays two levels of earnings:
"Current balance", which is the current balance of your unpaid earnings. This balance may not reflect the total amount of payments you received. Google can adjust the amount, including rounding differences, any invalid activity that needs to be adjusted from your income, credit or other required end of the month.
"Most recent payment", which will reflect the final payment is received.


Therefore, time must wait until finalized earnings reached that month. This means you will get a pure balance of what you'll get Google Adsense results this early in the month. For the payment process itself means will be paid in the next month, and even then when it entered the minimum amount to be taken by you.

Indonesia
Jika anda seorang Publisher Adsense tentunya akan mengetahui apa perbedaan antara Estimated earnings dan Finalized earnings, oleh karena itu saya akan bahas perihal tersebut.

Taksiran penghasilan atau Estimated earnings adalah perkiraan dekat dari aktivitas akun terbaru pada hari ini, kemarin, bulan ini sejauh ini, dan bulan lalu.

Penghasilan akhir atau Finalized earnings adalah bagian ini menampilkan dua tingkat laba:

  • "Saldo saat ini", yang merupakan keseimbangan saat penghasilan Anda yang belum dibayarkan. Keseimbangan ini mungkin tidak mencerminkan jumlah total pembayaran yang Anda terima. Google dapat melakukan penyesuaian jumlah, termasuk untuk perbedaan pembulatan, setiap aktivitas yang tidak valid yang perlu disesuaikan dari penghasilan Anda, atau kredit akhir bulan lainnya yang diperlukan.
  • "Pembayaran terbaru", yang akan mencerminkan pembayaran yang terakhir diterima.

Oleh karena itu, waktu yang harus ditunggu sampai tercapai Finalized earnings yaitu satu bulan. Artinya anda akan mendapatkan saldo murni yang akan anda dapatkan hasil Google Adsense ini di awal bulan. Untuk proses payment sendiri berarti akan dibayarkan di bulan berikutnya, itupun jika sudah masuk saldo minimal untuk diambil oleh anda.
Share:

0 komentar:

Post a Comment

Blog Archive